søndag den 3. januar 2010

Nye sofaer!


Min mand og jeg går og sætter hele stuen i stand, sikke et arbejde! Så i den anledning har jeg besluttet og give mig selv en lille gave når vi er færdige! :)
De her sofaer samt puf, fra IKEA. De kaldes for "Ektorp", og passer rigtig godt til de fleste stilarter. Når man har butik, som jeg har så er det nemlig ofte, at der bliver skiftet ud... Derfor er det rart at have nogle basisting der kan gå til det hele! Puffen fungerer også som opbevaring i og med, at der er et skjult rum i den. smaaart!

My huband and I have painted our living room, though job when you're not 20 anymore! So i have decided to give myself a little present when I'm done. These lovely sofas from IKEA! They are called "ektorp" and are quit useful when you have a shop like i have. Cos quit often i rearenge in my home, so it is nice to have some basic stuff that fits to everything!   

3 pers. sofa: 2.599kr. 2 pers. sofa:2.399kr. puf/pouf: approx. 700kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene