tirsdag den 5. januar 2010

forårs fornemmelser



Jeg har siddet og kigget lidt i diverse kataloger for at se den nye forårstrend. Jeg må sige at det meste er meget klare og skinnende farver, som mine øjne lige skal vende sig til nu hvor man har gået et halvt år i vintermørke og kulde. Men i forårs stemning det kommer man da!
På billedet har jeg valgt og vise et lille udpluk af nogle af de ting jeg måske selv vil bestille hjem til gårdbutikken/netbutikken. Som i kan se holder jeg mig til de sikre farver lidt endnu:)

Lampe: Miss etoile, kurve-puder-krukker: house doctor, metal stol: jean d'arc living, skilt: Ib Laursen

Today I have looked in some of the danish engros magazines, to get some ideas of what the spring trend is going to be like. I must admit that the colours are to bright for my eyes right now when its still dark and cold outside. But I kind of get in a "spring mood" anyway... 
On the picture I have chosen some of the items I might buy  for my own (web)shop. As you can see I stick to the "safe" colours for now:) 

Lamp: Miss Etoile, basket-pillows-pots: House doctor, Metal chair: Jean d'arc living, sign: Ib laursern

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene