mandag den 11. januar 2010

råt og flot



Igår var jeg på loppemarked i Forum sammen med min datter! Det var virkelig hyggeligt, og jeg gjorde en masse gode fund. Det var mest småting til mit eget hjem, men jeg fandt bl.a også en lille "hjørne blomsteropsats"...  Min datter fandt mest tøj, men hun gjorde også nogle scoop iform af en vin skænker til 20kr. og en fin sølv proptrækker til en flad femmer...
En ting jeg allerede begyndte og lede efter var gamle smykker, som jeg kan dekorere kræmmerhuse og anndet julepynt med til næste jul!  lidt blev det til, men det er nu stadig svært allerede at skulle tænke på næste jul.
Disse smukke billleder fandt jeg på  http://www.trouvais.com/ - Jeg synes simpelthen de er så rå, men samtidig enormt elegante og romantiske... Læg lige mærke til den store pære i loftet på billede 2.. Woow! Specielt, men flot.

yesterday my daugter and I went to a big indoor flea market in Copenhagen. With had such a cosy day, and found some cool stuff to my home :)
The pictures are from www.trouvais.com - Think they are pretty cool, romantic with some edge...

2 kommentarer:

  1. Hello Lene,
    The photos are beautiful, I want to move right inside them. Happy to hear you and your daughter had a good time at the flea market, sounds like a lot of fun (especially the bringing things home part!). Off to check the link you gave here, thank you! Happy week to you! ~Tracie

    SvarSlet
  2. I love flea markets!
    The pictures are so amazing!
    Have a wonderful day,
    Rosemary

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene