fredag den 22. januar 2010

Forårs løg inden døre og min gamle madonna som nu sættes til salg.



Har lige købt lilla hyacinter og nogen nogen andre små blomsterløg, det store glas med lyset i midten er faktisk rigtig genialt idet man kan udskifte dekorationen ud alt efter årstiden, i julen var det mos og kogler. Glasset er fra House Doctor og kan købes i min netbutik.
Det gamle fattigmandssølv er også blevet piftet op med lidt forårs løg, det er ellers tit mit fattigmandssølv bare står uden at blive brugt, det her synes jeg egentlig var en meget god ide.
I have just bought some purpur spring onion, and put them into this nice  glassbowl from danish House Doctor, is is very good for different decorations summer and winther.
I wish you all a very lovely weekend :-)
Lene

6 kommentarer:

  1. Hvilken fin blog du har! - den er jeg glad for jeg fandt! Dejligt at læse at Jeres butik donerer til WSPA - er selv fast sponsor hver måned og har været det i et par år. Glæder mig til at se flere billeder fremover.

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Last week I made a post with some Madonnas that may be you should like!I love that one!
    Val

    SvarSlet
  3. Det var en flott madonna, veldig fin ! ♥

    Ha en fantastisk kveld ! :)

    Klem

    SvarSlet
  4. Hejsa :)
    Sikke en fin blog du har lavet hvis du osse kan lide farver og Green Gate kan du hvis du har lyst kigge på Betina-sommerhusstil.blogs.com
    Ha en dejlig dag Kram Betina

    SvarSlet
  5. Hei,Lene.Jeg fant bloggen din på Dib og det var en hyggelig overraskelse.Takk for tips om overflatebehandling av bordplaten.Jeg er på leting etter et tilsvarende bord,men de er ikke lette å finne. Likte også veldig godt måten du har pyntet i glasskrukken med blomster og lys.Ønsker deg en god uke.

    SvarSlet
  6. Åh vad fint du har det. Och dina havebilder i tidigare inlägg var så vackra.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvarSlet

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene