tirsdag den 12. januar 2010

det glemte rum?



Nu hvor jeg selv går og sætter i stand der hjemme, er det ikke lige badeværelset jeg tænker på først! Sådan tror jeg det er meget generelt rundt omkring... Nu bor jeg også i en helt almindelig villa, hvor mulighederne er begrænsede. Havde jeg haft pladsen, så havde jeg helt klart fundet inspiration i disse billeder med store luftige rum! Ak! Må jo prøve og få det bedste ud af jeg har....
billeder fra:http: //deliciouslyorganized.blogspot.com/2009/09/grab-red-wine-and-candles.html

I named this " The forgotten room?" because i often think the bathroom actually is the forgotten room. At least for me! Now when im redecorating my home, this room is the last to make changes in...  maybe it's because i am living in a pretty ordinary villa? If only i had the space these photos would get me inspired to make great changes. Well got to make the best out of what i have...
Photos from: http://deliciouslyorganized.blogspot.com/2009/09/grab-red-wine-and-candles.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene