fredag den 29. januar 2010

Happy Birthday!


Idag er det min mands fødselsdag, så dagen idag skal bare fejres med familien. Vi skal ind til hans mor i København og have dejlig gammeldaws mad!
Havde vi holdt det hjemme, ville jeg rigtig gerne have bagt nogle af disse dejlige cupcakes. De er jo et kæmpe hit i bla. USA, hvor de findes i alle mulige afskygninger! Hvis jeg skulle lave nogle ville jeg nok lave nogle med chokolade og banan - Elsker den kombination!!
Hvis der er nogle af jer der ligger inde med en god opskrift, så send endelig! :)
Er tilbage imorgen med nye indlæg!

Today it's my husbands birthday, so we are going to celebrate in Copenhagen in his moms appartment. I am really looking forward to have all the family around me!
If we had celebrated him at home I would have baked some cupcakes. I know they are very trendy in USA, where you can get them with all kinds of flavours!  I think I would try some with banana and chokolate -Just looove that combi.
But if some of you have a good recipe, please send it to me! :)
Back again tomorrow with new posts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene