lørdag den 9. januar 2010

Beøg hos Marie som har Slottstallet ved Helsingborg i Sverige.

I går var min mand og jeg en tur over Sundet, til Sverige for at besøge en af mine rigtig gode kollegaer Marie, som har boligbutikken Slottstallet, lidt uden for Helsingborg. Marie og hendes mand Anders har en hyggelig gammel gård som de har totalt istandsat. Der er simpelthen SÅ skønt og stemningsfuldt, at man kommer i det bedste humør man kan tænke sig, når man går rundt i butikken, som ligger i en af de gammle udlænger, der hænger sammen med beboelsen til gården.
 Marie sælger, en hel masse skønne ting og sager, så det hele passer sammen, i ægte fransk landstil, nyt og gammelt, i skøn forening.
Skal man en tur til Sverige, og er i bil til Helsingborg, bør man unde sig selv de 20 minutters køretur, det tager at køre derud fra centrum.
Slottstallets Møbler, Brugskunst og Antik På hjemmesiden finder du en vejbeskrivelse, det er meget let at finde.

Jeg tog mit kamera med for at dele lidt af stemningen med Jer!

Ha' det rigtig godt -og go'weekend :)


Yesterday my husbond and I, was on a little trip to Sweden, to visit, my very good colleague Marie and her husbond Anders.
They have the most charming country shop, you can think of! Marie and Anders are living in there own county house, a little bit out of Helsingborg,. They have renovate their house from a -z. and the shop is in one of the renovated barn.
The shop is quite big, and Marie is selling a lot of old furniture, antiques and new items, everything in the lovely light Scandinavian Country Chic style. When you go around, in the shop, you get a felling of happyness, because you get so many great ideas for your own home!
 This time I bought some very nice curtain in cremewhite linnen with monogram on, they shall be hanging in our diningroom when we are finish painting.
Look at the foto and see the beautiful atmosphere!
Have a nice weekend :)
Lene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene