onsdag den 13. januar 2010

Køkkener og spisestuer


Idag har jeg valgt og vise nogle billeder af diverse køkkener og spisestuer. Jeg selv er meget splittet mht. køkkenet, da jeg på den ene hånd gerne vil have et lidt råt, funktionelt køkken, som måske ikke passer så godt ind i den gamle stil. På den anden sidde vil jeg jo gerne beholde den romantisk lyse stil i dette vigtige rum også. Derfor synes jeg, at disse billeder alle formår at leve op til denne standard.
Mit eget køkken er et fint og lyst Hanstholm køkken. Der er dog lidt ting der skal laves om... Bl.a vil jeg gerne have et nyt gulv! Lige pt har jeg en flisegulv, som er rigtig flot, men rigtig svært og holde... specielt når man som jeg ikke altid har kræfter til og ligge og skure i timevis! Derfor - Ud med det, og ind med noget lyst og blankt trægulv ala billederne! :)
billeder: http://www.livingetc.com/

Today I have chosen to show you some photos of kitchens and dinningrooms. Personally I like when a kitchen is romantic, but still functional... This is the only room where there can be a mix between the masculin og feminin style. These photos talk for them self - they are both feminin and masculin. My own kithen i white and romantic, but it is time for some changes... I desperatelly need a new floor! quarry tiles is not something I can handle anymore, it simply needs to much cleaning! So I think I will let me get inspirered by the photos:)
Photos:www.livingetc.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene