tirsdag den 12. januar 2010

Inspiration - lyst og lækkert!



Jeg fandt disse lyse og dejlige billeder på http://www.countryliving.com/ - Pga lyset får de mig til at tænke på sommer og sol!
Coutryliving er et blad jeg jævnligt køber, da det ofte har nogle gode artikler og fine billeder... stilen er ofte meget blandet, så det er kun hvis der er et indlæg der siger mig noget at jeg køber det. Men deres hjemmeside er faktisk meget god, og helt klart en jeg vil holde øje med i fremtiden!

I found these lovely pictures on www.countryliving.com - they make me think of summer!
Countryliving is on of the magazines buy regular! Often they have some interesting articles, and beautiful pictures even though some of it isn't my style... I will keep an eye on their hompage in the future!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene