onsdag den 6. januar 2010

House doctor

Vi skal på Formland Brugskunstmesse i Herning den 6 febuar 10, og jeg er meget spændt på at se alle forårs nyhederne fra de forskellige firmaer.







Jeg modtog det nye katalog fra House Doctor for et par dage siden, der er en vældig stor stilændring på vej! House D spår at vi skal mikse og IKKE matche, stærke farver, lidt 50-70' look, iblandet lidt orientalsk...det lyder forvirrende, det er det måske også, og jeg tror da heller ikke jeg er helt klar til at have en SÅ farvestærk indretning endnu!

Men der er en hel masse forskellige elementer fra House D som vil passe ind hos os helt perfekt. Det er også det der er så skønt ved House D at de har et kæmpe udvalg at plukke ud fra!



Vi ses!

Recently i got the new catalog from house doctor. And I can tell that there is quit a dramastic style change on its way! They want us to mix, and not match. There are alot of bright colours ala 50-70's look, mixed with oriental. sounds confusing, and maybe it is. I dont think that i'm ready yet this change. 
There is alot of different elements that would fit nicely into our style! I also love that house doctor has so many things to choose from!
http://www.housedoctor.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

På forhånd tak fordi du vil bruge 1 min. på lige at smide en kommentar, en tanke eller ris/ros til bloggen:)
Hvis du har en blog, så send mig endelig et link...

Hjertlig Hilsen Lene

Thank you so much for leaving me a comment, some thoughts or feedback!- Means alot to me:)
Please send me a link to your blog and i will post it :)

XoXo
Lene